Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Βραβείο!!!

1ο βραβειάκι για το blog μου!!!Μου το χάρισε η γλυκιά vaso (http://www.dimiourgiesvasos.blogspot.gr) και την ευχαριστώ πολύ!!Αξίζει να περάσετε μια βόλτα από το blog της και να δείτε τις δημιουργίες της!!!
 Το βραβείο αυτό όμως έχει κάποιους κανόνες που πρέπει να ακολουθήσω και συγκεκριμένα:
1)      Να δημιουργήσετε link για το blog από το οποίο παραλάβατε το βραβείο αυτό
2)      Να το τοποθετήσετε το βραβείο στο post σας
3)      Να δώσετε με την σειρά σας το βραβείο αυτό σε 5 blogs με λιγότερο από 200 followers
4)      Να ειδοποιήσετε τα 5 blogs που επιλέξατε για το βραβείο

Στην συνέχεια  πρέπει να απαντήσετε σε κάποιες ερωτήσεις:
1)      Τι σου αρέσει να φοράς πιο συχνά?
 Φορέματα, ειδικά maxi ...
2)      Τι διασκέδασες πιο πολύ?  Σχολείο ή πανεπιστήμιο?
 Το πανεπιστήμιο όσο τίποτα άλλο..
3)      Αγαπημένο βιβλίο?
 Το Νήμα
4)      Ένα πράγμα το οποίο φοβάσαι?
 Τις κατσαρίδες...
5)      Τι σε οδήγησε στο blogging?
 Η επιθυμία μου να μοιραστώ τις σκέψεις και τις ιδέες μου μαζί σας
6)      Αγαπημένο προϊόν μακιγιάζ?
 Μολύβι ματιών
7)      Η πιο τρυφερή ανάμνηση?
 Πολλές..
8)      Τι προτιμάς ελαφρύ ή βαρύ μακιγιάζ?
 Ανάλογα με την περίσταση..
9)      Ένα πράγμα που σου αρέσει να κάνεις περισσότερο?
 Λατρεύω τις βόλτες στα μαγαζιά & φυσικά το shopping!!!
10)   Καμία φοβία?
 Δε μου έρχεται κάποια στο μυαλό..
11)   Κραγιόν ή lipgloss?
Κραγιόν..

Και αφού απάντησα στις ερωτήσεις δίνω και εγώ με τη σειρά μου το βραβείο αυτό στα ακόλουθα blogs:



3 σχόλια: